۸ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰

طی ۶ ماهه نخست سال جاری؛

کمک چهار میلیارد تومانی به نیازمندان رامندی

 کمک چهار میلیارد تومانی به نیازمندان رامندی

قزوین - رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: مردم نیکوکار رامند طی ۶ ماهه نخست سل جاری بیش از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان این منطقه کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) هادی ابراهیمی در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: کمک‌های مردمی اساس کار این نهاد است چراکه انفاق و نیکوکاری فرهنگ دینی و انسانی است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار رامند طی ۶ ماهه نخست سل جاری بیش از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان به نیازمندان و محرومان این منطقه کمک کردند.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: ایم میزان کمک در سرفصل‌های مختلف که برای کمک به نیازمندان تعریف شده است، برای محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

وی افزود: از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان کمک مردمی بیش از سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان توسط ۶ مرکز نیکوکاری منطقه جمع آوری و برای محرومان صرف شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: همچنین ۷۵۱ نفر از مردم نیکوکار رامند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین بیش از ۳۱۰ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان به ۱۵۹ نفر فرزند محسنین و ۳۸ یتیم اهدا کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و ۷۵۹ صندوق صدقه در خانه‌ها، اماکن عمومی و معابر رامند نصب است که طی این مدت بیش از ۹۱ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان صدقه رامندی ها در این صندوق‌ها بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: کشاورزان و باغ داران رامند نیز طی این مدت بیش از ۶۴۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان زکات پرداخت کرده‌اند که در همین منطقه برای محرومان و طرح‌های عام المنفعه صرف شده است.

وی اظهارکرد: از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان کمک مردمی بیش از دو میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان در طرح اطعام و افطاری، بیش از یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در طرح احسان حسینی و بیش از ۱۰ میلیون تومان برای امور فرهنگی اهدا شده است.

ابراهیمی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر کمیته امداد اداره رامند و یا دفاتر مراکز نیکوکاری تحویل نمایند البته کد مهربانی رامند # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت کمک‌های مردمی مردم نیکوکار است.

کد خبر 5339782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha